Elonas Muskas, valdantis socialinį tinklą „X“, šiemet numato, kad reklamos pajamos neviršys 2,5 mlrd. JAV dolerių. Šis skaičius ženkliai mažesnis nei „Twitter“, kuris anksčiau generavo pajamas.
„X“ reklamos pajamos kiekvieną šių metų ketvirtį siekė apie 600 mln. JAV dolerių ir tikimasi panašaus rezultato ir spalio–gruodžio mėnesių ketvirčiu, teigia „Bloomberg“, remdamasis šaltinio informacija.
„X“ vadovai tikėjosi gauti 3 mlrd. JAV dolerių pajamų iš reklamos per metus. Palyginimui, 2022 m. „Twitter“ per ketvirtį gavo virš 1 mlrd. JAV dolerių pajamų iš reklamos. Nors prieš pardavimą „Twitter“ nesipelnydavo pelno, 2021 m. jos pajamos siekė apie 5 mlrd. JAV dolerių.
Apie 70–75% visų „X“ pajamų sudaro reklama, teigia „Bloomberg“. Tai rodo, kad visos „X“ pajamos šiemet galėtų būti apie 3,4 mlrd. JAV dolerių. Kiti pajamų šaltiniai yra „X Premium“ prenumerata ir duomenų licencijavimo susitarimai.
Nors Elonas Muskas nuo 2022 m. lapkričio kalbėjo apie mažėjančias reklamos pajamas, tikslūs skaičiai ar prognozės iki šiol nebuvo viešinami. „Twitter“ pardavimo metu buvo pašalinti iš biržos ir nutraukti finansiniai pranešimai.
Įsigijęs „Twitter“, Elonas Muskas vykdo masinius atleidimus, pervadino kompaniją į „X“ ir atsisakė „Twitter“ mėlynų paukščių – jo ikoniško prekės ženklo.
Reklamos klientai neramina ne tik Elonui Muskui būdingi pareiškimai, bet ir jo socialinio tinklo valdymas: nuo metų pradžios „X“ pritraukė nemažai prieštaringų, dažnai prorusiškų veikėjų.
Pastaruoju metu Elonas Muskas bendrauja su šiais veikėjais ir pats pasisako prorusiškai. Pavyzdžiui, jis dalyvavo tiesioginėje „X Spaces“ pokalbių erdvėje su kandidatu į JAV prezidentus Viveku Rawashwamy, interneto veikėju Andrew Tate’u, kaltinamu išprievartavimu ir prekyba žmonėmis, bei prorusišku politikos komentatoriumi Jacksonu Hinkle‘u.